Χμ… αυτή την αγάπη από πού να την «πιάσω». Από μια αγαπημένη μου διαφήμιση ή από μια αγαπημένη πλέον συνήθεια του blogging;

Θα ξεκινήσω από το δεύτερο 🙂

Ένα από τα πράγματα που δε σκεφτόμουν ότι θα προκύψουν σε αυτό εδώ το blog, ήταν η επαφή με τις εταιρείες. Όχι από άγνοια της αγοράς (αντιθέτως!), αλλά γιατί εγώ και το blogging ξεκινήσαμε πολύ διαφορετικά, να μην τα ξαναλέω. Όταν άρχισαν εταιρείες να μου στέλνουν διάφορες ενημερώσεις, υπήρχαν περιπτώσεις που με έκαναν να αισθανθώ πολύ καλά μέσα σε όλο αυτό. Πλέον, νιώθω συχνά μεγάλη τύχη που αξιόλογα μεγάλα brands ή και μικρότερα με επιλέγουν για να ενημερώσουν για προϊόντα, δράσεις τους και όλα τα σχετικά.

Κάποιες φορές, αυτές οι ενημερώσεις είναι κάτι παραπάνω. Είναι μια ευκαιρία να μάθω πράγματα που αλλιώς ίσως να μην μάθαινα. Είναι μια ευκαιρία να έρθω κοντά με τη φιλοσοφία κάποιας εταιρείας, που είχα αλλιώς τοποθετημένη στο μυαλό μου.

Πρόσφατα, με προσκάλεσε η Libero και οι άνθρωποί της σε μια -όπως αποδείχτηκε- πολύ ζεστή, συνάντηση. Περισσότερο θα έλεγα ότι ήταν μια επί της ουσίας φιλική γνωριμία μεταξύ της εταιρείας και αγαπημένων bloggers. Όταν έφυγα από εκεί, σκέφτηκα ότι χαίρομαι πάρα πολύ που βρίσκομαι μέσα στις εξελίξεις και μπορώ να επιλέξω τι αξίζει στα αλήθεια να μοιραστώ μαζί σου.

Το ξέρεις παρεάκι, ότι δεν παρουσιάζω εταιρείες εύκολα. Σαν μαμά όμως, εκτίμησα κάποιες αξίες και χαρακτηριστικά προϊόντων που μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω καλύτερα.Αυτούς τους λόγους που με έκαναν να αισθανθώ ότι «ανεβαίνει» κι άλλο στα μάτια μου αυτή η εταιρεία, θέλω να τους μοιραστώ.

polyxwros libero 

-Ο όμιλος SCA που είναι η «μαμά» της Libero, έχει μεγάλη ιστορία και σουηδική καταγωγή. Υποστηρίζει ότι αγαπά πολύ το περιβάλλον και έχει ευαισθησία σε θέματα οικολογίας. Αρχικά αυτό το στοιχείο το είδα επιφυλακτικά, αλλά συζητώντας για εκείνους και ψάχνοντας μετά κι εγώ τι εστί SCA, κοίτα τι έμαθα.

– Έχει στην κατοχή της ιδιωτική δασική έκταση την οποία αξιοποιεί με διάφορους τρόπους. Ένας από αυτούς, είναι τα δασικά βιοκαύσιμα. Γενικά, διαβάζοντας για τον όμιλο εδώ, είναι εύκολο να διαπιστώσει κανείς ότι προσπαθεί όχι μόνο να παράγει προϊόντα από τα δάση, αλλά να αναπληρώνει και τελικά να ξαναπαράγει για τα δάση και το περιβάλλον. Μακάρι σκέφτομαι όλες οι εταιρείες, όλων των κατηγοριών να ήθελαν και να μπορούσαν να το κάνουν αυτό.

-Τα μωρομάντιλα Libero είναι φτιαγμένα αποκλειστικά από οικολογικά υλικά. Αυτός είναι και ο λόγος που τα δικά της μαντηλάκια είναι λίγο στεγνότερα από τα υπόλοιπα της αγοράς. Αυτό ίσως με μια πρώτη σκέψη, οι μαμάδες να το νιώθουμε μειονέκτημα. Όμως, σκέφτομαι. Αν κάνει σχεδόν… αφρό ένα μαντηλάκι, προσωπικά δε με κάνει να νιώθω ασφαλής για τα κατάλοιπα που μένουν πάνω στο δέρμα του παιδιού μου.

libero μωρομάντηλο

 

Έκανα λοιπόν ένα μικρό τεστ, προκειμένου να καταλάβω πώς μπορεί να το αισθάνεται ένα μωρό. Καθάρισα το πρόσωπό μου με μωρομάντιλα. Στο μισό πρόσωπο με αυτό της Libero. Στο άλλο μισό με ένα άλλο μωρομάντιλο που κι αυτό το αγόραζα. Δεν είχα έως τώρα συγκεκριμένη μάρκα στις προτιμήσεις μου. Ένιωσα τη διαφορά αμέσως και σε προτρέπω να το κάνεις κι εσύ για να διαμορφώσεις προσωπική άποψη. Στο μισό πρόσωπο αισθάνθηκα μόνο την υγρασία του προϊόντος, στέγνωσε γρήγορα και ήταν πολύ απαλό το χάδι. Όπως πάντα δηλαδή (Χε χε, έχω δέρμα μικρού παιδιού). Στο άλλο μισό αισθάνθηκα να «κάθεται» πάνω μου κάτι. Ένα ελαφρύ τράβηγμα. Ήθελε παραπάνω χρόνο για να στεγνώσει. Στο χάδι δεν ήταν τόσο απαλό, όσο πριν τη χρήση του. Σαν να «κόλλαγε».

– Σαν μητέρα και στα δυο παιδιά μου, έχω χρησιμοποιήσει διάφορες πάνες. Η Libero είναι η μία από αυτές. Αυτό που ψυχολογικά και μόνο με «ενοχλούσε» ήταν οι πιο λεπτές πάνες. Μου δημιουργούσαν την αίσθηση ότι, δεν θα είναι αρκετά απορροφητικές. Στην πράξη βέβαια, πάντα ήξερα εκ του αποτελέσματος ότι αυτό δεν ίσχυε. Έμαθα όμως από πρώτο χέρι, ότι πράγματι είναι μύθος η σχέση λεπτής πάνας και απορροφητικότητας, αφού όλο το θέμα είναι στη συμπίεση και τίποτα άλλο! Η εταιρεία -δικαίως- καμαρώνει που έχει καταφέρει χωρίς καμία θυσία σχετική με την αποτελεσματικότητα, να έχει την λεπτότερη και απαλότερη πάνα της αγοράς.

Οk, εδώ δεν έκανα τεστ. Τι δηλαδή να δοκιμάσω πάνα να δω πώς είναι να φοράς μια λεπτή πάνα και μία φουσκωτή; 😛 😀 Καταλαβαίνουμε και χωρίς τεστ, ε παρεάκι; 😀

Αυτό που μου πήρε το μυαλό ήταν οι καινοτομίες στις πάνες για τα νεογέννητα! Εκτός ότι ξαναθυμήθηκα πόσο μικρούλες είναι (αχ λιώνω!), είδα 3 διαφορετικά και σημαντικότατα στοιχεία.

change indicator libero newborn

Η Δωροθέα ζωγράφισε το πακέτο. Μάλλον θέλει να το κάνει δώρο στην ξαδερφούλα της που περιμένουμε όλοι με λαχτάρα! :)

  1. Είσαι πρώτες μέρες στο σπίτι με το νεογέννητο και ο ομφαλός μέχρι να πέσει από μόνος του, θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Για όλους τους γονείς μοιάζει λίγο με επικίνδυνη αποστολή. Φοράς την πάνα στο μικροσκοπικούλι πλασματάκι και γυρνάς το μπροστινό μέρος στο ύψος του ομφαλού για να μην πολυακουμπάει. Είναι ένα άγχος κι αυτό. Εκτός, αν χρησιμοποιείς –#τώρα_πια_και_εδώ_θυμώνω_που_δεν_είχε_τέτοιο #όταν_έγινα_εγώ_μάνα- την συγκεκριμένη newborn πάνα με μιακοπή σε σχήμα V, εκεί μπροστά από τον αφαλό.Έτσι, αποφεύγονται οι ερεθισμοί στην περιοχή και εσύ ξεφορτώνεσαι ένα από τα άγχη του νέου σου ρόλου.
  2. Έχει λαστιχάκιαόχι μόνο στα πλαϊνά, αλλά και στο πάνω πίσω μέροςτης πάνας! Ελαστικό κράτημα για να εμποδίζονται ακόμη περισσότερο οι διαρροές! 😉
  3. Gadgetοκατάσταση!Είναι κοινό μυστικό ότι όταν ετοιμάζεσαι να υποδεχτείς το νέο μέλος, αρχίζεις στο κομπιουτεράκι τους υπολογισμούς για το πόσο θα σου κοστίσει το κεφάλαιο πάνες για τους επόμενους χ μήνες της ζωής του. Είναι το #1 θέμα συζήτησης στις παρέες, το ξέρω και το ξέρεις. 😛 Αυτή η πάνα που με έχει εντυπωσιάσει όπως καταλαβαίνεις, συμβάλλει στην εξοικονόμηση αλλαγών, άρα και χρημάτων.

Αντί να σπεύδεις να αλλάζεις πάνα κάθε τρεις και λίγο, όσο είσαι ακόμη νεούδι γονιός, η Libero σου λέει. Χαλάρωσε. Εξωτερικά και κάθετα της πάνας έβαλα για σένα αγαπητέ γονέα, μια λωρίδα που τη λέω change indicator. Αυτή γίνεται μπλε, όταν έρχεται η στιγμή που πρέπει να αλλάξουμε το μωράκι μας Άρα, τέρμα οι βιαστικές αλλαγές, άρα οι περιττές αλλαγές, άρα η σπατάλη πανών, άρα οικονομία στο πορτοφόλι, άρα κι άλλο άγχος που ξεφορτώνεσαι. Έτσι, απλά.

Αυτά τα 3 χαρακτηριστικά είναι που δεν τα έχω ξαναδεί ή ακούσει και με «κέρδισαν». Άδικο έχω;

– Τώρα που μίλησα για λαστιχάκια. Καλέ τι έμαθα που δεν το ήξερα; Καμιά μας βασικά δεν το ήξερε. Όταν κάνουμε αλλαγή πάνας, συχνά πάμε και διορθώνουμε με τα χέρια μας τα λαστιχάκια. Για να κάτσουν καλύτερα. Αμ, δε! Πειράζοντάς τα, ενισχύουμε τις πιθανότητες για διαρροές. Να και το tip της ημέρας. 😉

-Όμως και για τις πάνες για μεγαλύτερα παιδάκια, όπως τις UP & GO, η εταιρεία προτείνει να τις χρησιμοποιούμε όσο νωρίτερα γίνεται, αφού βοηθούν στην εκπαίδευση τουαλέτας, άρα μακροπρόθεσμα πετυχαίνουμε κι άλλη οικονομία.

– Εντυπωσιάστηκα όταν διαπίστωσα ότι έχει πάνες για παιδιά έως 60 κιλά! 60! Όσο μπορεί να είσαι εσύ, δηλαδή! Εκεί φαίνεται άλλη μια ευαισθησία της εταιρείας, αλλά ταυτόχρονα και ένα κενό της αγοράς που καλύπτει. Αφού, απευθύνεται κυρίως σε παιδάκια που για λόγους υγείας βρίσκονται σε κατάκλιση. Οπότε, χρειάζονται ένα τέτοιο προϊόν.

– Τα Swimpants ίσως τα ξέρεις. Είναι οι μοναδικές πάνες-μαγιό της ελληνικής αγοράς! Απαραίτητη προϋπόθεση από ό,τι μου είπαν φίλες με παιδάκια στο κολυμβητήριο, για να συμμετέχουν αυτά στην πισίνα. Κατάλληλα και για… χοντρά ατυχήματα, απ’ ό,τι μου «σφύριξαν». 😛

– Στον πολυχώρο που μας φιλοξένησαν, μας φρόντισαν αληθινά. Ήταν έτοιμοι να ακούσουν ουσιαστικά τη γνώμη των μαμάδων που είχαν απέναντί τους. Σκόρπιες κουβέντες που με έκαναν να βρω σημείο επαφής και όχι να περάσω 1 ώρα τυπικής παρουσίασης. Highlight που με έκανε να «τσιρίζω» από ενθουσιασμό;

Αυτό το μπισκοτάκι!

libero_syl biscuit

 

Τα ίδια είπα για τη Libero και στην αδερφή μου που είναι έγκυος και άκουγε τον ενθουσιασμό στη φωνή μου. Τώρα ανυπομονώ να δω την πάνα να γίνεται μπλε, όταν με το καλό έρθει στον κόσμο η ανηψούλα μου! ♥

hey

H Δωροθέα δεν έχει βγάλει ακόμη την πάνα, είναι πλέον 2 ετών. Μου δείχνει τα σημάδια της, είναι έτοιμη σε ένα επίπεδο κι εγώ από τη μια ανυπομονώ να τη βγάλει, να μεγαλώσει. Από την άλλη σκέφτομαι «πόσες να έχουν μείνει από αυτές τις 4.500 στιγμές αγάπης;». Αναφέρομαι σε εκείνη τη διαφήμιση που από όταν την είχα πρωτοδεί, μου «τσιμπά» την καρδιά. Κάθε αλλαγή πάνας, μια στιγμή αγάπης. 4.500 υπολογίζεται ότι είναι αυτές. Έτσι θα κλείσω. Με μία από τις πιο αγαπημένες μου διαφημίσεις.

 

https://www.youtube.com/watch?v=VeTTGElAcAc

 

Θα πεις στους φίλους σου να μπουν να διαβάσουν αυτό το άρθρο;  Sharing is magic!

Υ.Γ. Για τις εγκυούλες που μπορεί να ενδιαφέρονται. Η συνάντησή μας έγινε στον ειδικά διαμορφωμένο πολυχώρο my new baby center. Γίνονται συναντήσεις με μαίες και πολλά άλλα εκεί. Περισσότερα μπορείς να δεις εδώ.

 

Share Your Likes OnEmail to someone
email
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter